loading...
به روز ترین مرجع موزیک
well come to talkhmusic

  

 

 

                                        

                                              

            


       

                                  براي استفاده از امکانات ويژه سايت ابتدا عضــو شويد  

 

جهت اطلاع از تـعرفه تبليغاتي و ارسال موزيک و مطلب در سايت با آي دي و تلفن زير در تـماس باشيد


 

{{{{پل های ارتباطی ما}}}}


tell:0935 897 3489 mOjTaBa 

 


emil : nobody.mojtaba@yahoo.com

 

                        id:nobody.mojtaba                        


 

              http://www.imgiran.com/images/sittkasd09dos5oogdmd.png

 

      http://s1.picofile.com/file/7281448488/Brooz.gif

 

C o m i n g S o o n & S P E C I A L S O N G

              

 



مجتبی بازدید : 176 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (17)

السلام علیک یا فاطمه الزهرا

 

hazrate fateme1 300x180 دانلود مداحی ایام فاطمیه

در عزای بانوی اسلام به سوگ نشسته ایم و بدین مناسبت چند فایل مداحی با نوای گرم حاج محمود کریمی را تقدیم شما دوستان محترم می نمائیم .

از تمام دوستان تقاضا دارم که اگر فایلی زیبا مرتبط با این موضوع در اختیار دارید برای ما ارسال نمایید تا در این فضا در دسترس عموم مردم قرار دهیم .

جهت دانلود بر روی فایل مربوطه کلیک نمائید :

حاج محمود کریمی فاطمیه (رسیده ای کبوتر موسم رهایی … )

حاج محمود کریمی فاطمیه ( وا امّاه … نشود فاش کسی راز میان ….)

حاج محمود کریمی فاطمیه گلچین اول

حاج محمود کریمی فاطمیه گلچین دوم

حاج محمود کریمی فاطمیه گلچین سوم

حاج محمود کریمی فاطمیه گلچین چهارم

حاج محمود کریمی فاطمیه گلچین پنجم

حاج محمود کریمی فاطمه گلچین ششم (روضه)

با توجه به استقبال خوب شما عزیزان گلچین جدیدترین مداحی فاطمیه با صدای حاج محمود کریمی در سال ۱۳۹۱ نیز درج شد .

هزینه استفاده : صلوات جهت تعجیل ظهور فرزند حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) حجه بن الحسن العسکری امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

دانلود گلچین اول با صدای حاج محمود کریمی فاطمیه ۱۳۹۱

دانلود گلچین دوم با صدای حاج محمود کریمی فاطمیه ۱۳۹۱

دانلود گلچین سوم با صدای حاج محمود کریمی فاطمیه ۱۳۹۱

دانلود گلچین چهارم با صدای حاج محمود کریمی فاطمیه ۱۳۹۱

دانلود گلچین پنجم با صدای حاج محمود کریمی فاطمیه ۱۳۹۱

دانلود گلچین ششم با صدای حاج محمود کریمی فاطمیه ۱۳۹۱

دانلود گلچین هفتم با صدای حاج محمود کریمی فاطمیه ۱۳۹۱

دانلود گلچین هشتم با صدای حاج محمود کریمی فاطمیه ۱۳۹۱

التماس دعا

ما تا ظهور ایستاده ایم

اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محکوم بیگناه در تاریخ 1392/01/08 و 1:48 دقیقه ارسال شده است

هر بار که می خواهم به سمتت بیایم ، یادم می افتد که دلتنگی بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست

این نظر توسط محکوم بیگناه در تاریخ 1392/01/08 و 1:43 دقیقه ارسال شده است

تو سراپا ادعایی عزیزم …
انکار نکن !
عشقت را چشیدم طعم کشک میدهد !

این نظر توسط محکوم بیگناه در تاریخ 1392/01/08 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

خوش به حالشان !!
خوش به حال اونی که وقتی درآغوشت آرام گرفت به او میگویی :
قبل تر از تو ، هیچ کس نبود در افکارم . . .

این نظر توسط محکوم بیگناه در تاریخ 1392/01/06 و 1:46 دقیقه ارسال شده است

“دوستت دارم” تکیه کلام تو بود ، من بی جهت به آن تکیه داده بودم !!!

این نظر توسط محکوم بیگناه در تاریخ 1392/01/06 و 1:40 دقیقه ارسال شده است

“دوستت دارم” تکیه کلام تو بود ، من بی جهت به آن تکیه داده بودم !!!

این نظر توسط محکوم بیگناه در تاریخ 1392/01/06 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

به تو که فکر می کنم
بی اختیار
به حماقت خود لبخند می زنم
سیاه لشکری بودم
در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم …
افسوس…

این نظر توسط محکوم بیگناه در تاریخ 1392/01/06 و 1:16 دقیقه ارسال شده است

نه
تو دروغگو نیستی
من حواسم پرت است!
گفته بودی دوستم داری بی اندازه
خوب که فکر می کنم
تازه می فهمم که “بی اندازه” یعنی چه!

این نظر توسط محکوم بیگناه در تاریخ 1392/01/06 و 1:10 دقیقه ارسال شده است

برای خیانت ، هزار راه هست
اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست !

این نظر توسط محکوم بیگناه در تاریخ 1392/01/06 و 0:57 دقیقه ارسال شده است

خونه نرفتم ک بخوای ابرومو ببری تهدیدم نکن ..در ضمن من با پسری قرار نداشتم ک تو این فکرو کردی با ساناز و یکی دیگه از دوستام بودم .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سبک مورد علاقه شما؟؟؟!!!
    این سایت از دید شما؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 467
  • بازدید سال : 3,339
  • بازدید کلی : 24,142